O nas

 Firma AM Biuro Serwis z siedzibą w Buku, działa na rynku polskim od 1994 roku, przez ten okres zdobyła rzesze zadowolonych klientów, którzy pozostali z nami od początku naszej działalności do dnia dzisiejszego. Swoją rzetelność i perfekcjonizm w obsłudze klienta pozyskaliśmy dzięki wykfalifikowanym pracownikom zarówno z działu handlowego jak i z pozostałych działów, takich jak zaopatrzenie i oczywiście magazyn, którzy bezustannie szkolą się, aby cały czas sprostać wymaganiom klientów.

 Staramy się bardzo indywidualnie podchodzić do naszych odbiorców, zarówno korporacyjnych, jak i mniejszych firm, dlatego dzwoniąc do nas klient nie usłyszy Call Center, a łączy się bezpośrednio ze swoim opiekunem lub działem obsługi klienta.

 Zamówienia realizujemy w ciągu 24 godzin roboczych, cenimy sobie potrzeby naszych odbiorców, dlatego w przypadku braku asortymentowego u producentów lub na naszym magazynie informujemy klienta telefonicznie lub e-mailowo o terminie dostawy. Zawsze staramy się jednak, aby towarów najbardziej rotujących nie zabrakło na naszych magazynach.

 Nasi klienci mają do dyspozycji system zamówień internetowych, gdzie po otrzymaniu danych do logowania, mają  wgląd na swój profil oraz zdjęcia i opisy produktów.

 System zamówień internetowych daje wiele możliwości, ułatwień. Można go dopasować pod indywidualne potrzeby klienta:

  •  Kontrola – redukcja kosztów w firmie:
    Osoba odpowiedzialna za zamówienia, sprawdza, modyfikuje i zatwierdza zamówienia wysyłane przez oddziały, które mają możliwości złożenia zamówienia, zamówienie nie jest realizowane bez akceptacji osoby kompetentnej.
  • Możliwość ustalenia określonego budżetu miesięcznego dla danego oddziału w Państwa firmie. Pozwala to w sposób prosty redukować koszty związane z ilością zamawianego towaru lub ceną, (możliwość zmiany na tańsze artykuły)
  • Łatwy wgląd do historii zamówień (analiza zamówień)
  • Utworzenie własnego (określonego) katalogu dla poszczególnych oddziałów w Państwa firmie, możliwość zablokowania artykułów droższych lub artykułów, które dany dział nie może zamawiać np. ze względu na cenę lub ich nie wykorzystanie,
  • Informację na temat dostępności produktów oraz ich zdjęcia i opisy
  • Wiele innych dogodnych rozwiązań           

FAKTUROWANIE

 Wystawiamy FV z terminem płatności już przy pierwszym zamówieniu. Możliwe są też dostawy na podstawie dokumentów WZ przez cały miesiąc, gdzie na koniec każdego miesiąca wystawiamy FV zbiorcze (z raportem i opisem według życzenia klienta)

ZAMÓWIENIA

 Zamówienia można składać telefonicznie,  e-mail lub poprzez nasz system internetowy

 Mamy nadzieję, że krótka prezentacja naszej firmy zachęci Państwa do współpracy. Zdajemy sobie sprawę, że aby przekonać  Państwa o  jakości świadczonych usług i dostaw, potrzebne jest wypróbowanie, przetestowanie nas jako sprawdzonego dostawcy artykułów biurowych, magazynowych, materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych, artykułów spożywczych oraz innych potrzebnych asortymentów w każdym biurze i magazynie.

 W razie pytań lub wątpliwości jesteśmy do Państwa dyspozycji.